loading...
همه چی اینجا اونجا همه جا
آیدا بیگی بازدید : 26 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (1)

سلام به هرکی گل و ستاره من من من من

 

سلام به اون که برامون سلامتی میاره

 

سلام به نازنینای توباغچه

 

سلام سلا سلام به دوستان عزیز از این که وبلاگ منو

دیدن می کنید ممنونم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سامان در تاریخ 1391/08/20 و 17:06 دقیقه ارسال شده است

دیروز میگفتم :

مشقهایم را خط بزن … مرا مزن

روی تخته خط بکش … گوشم را مکش

مهر را در دلم جاری بکن … جریمه مکن

هر چه تکلیف میخواهی بگیر … امتحان سخت مگیر

اما کنون ..

مرا بزن … گوشم را بکش .. جریمه بکن .. امتحان سخت بگیر

مرا یک لحظه به دوران خوب مدرسه باز گردان

...كلبه ي عاشق ها ...شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای چاق و لاغر برای پیرو جوان برای کودک و خردسال برای زیبا ترین ها و برای زشت ترین ها برای مریض ها و سالم ها برای همه در این سایت بروی همه ی شما باز است دوستان عزیز لطفا هرچه می خواستید بگوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    یشتر چی بزارم تو سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 18
  • بازدید کلی : 1,021